Gammelmorfar, vila i frid!

Ja usch det är längesedan jag skrev, därför det blir mtk på en gång i omgångar.
För 1 vecka sedan i morgon gick min gammelmorfar bort. 90 år gamal, såhan har ju hunnit levt sitt liv, men ändå. Det är inte kul. Så orättvist, för exakt 4 månader innan gick min morfar bort. Varför går folk som står mig nära bort för? Okej, de går bort för alla men det känns så orättvist!
På sätt och vis är det här en lättnad, min mormor blir friare, vilket är viktigt. Hon har varit låst sedan 1,5 år tillbaka, vilket har varit väldigt jobbigt för alla, men då allra jobbigast för henne självklart!
Men tyvärr är inte livet rättvist alla gånger.
Varför jag är mest upprörd tror jag är pga att jag aldrig var  ut till han på rehabiliteringen, jag som alltid tyckt sånt varit så viktigt. Kanske blev för mkt allt med morfar när jag verkligen var med hela tiden. Men det är absolut ingenting jag ångrar, det är jag "glad" för!

Ture Nilsson, min gammelmorfar vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0