Helgen

Helgen började med at min bror kom till Karlstad, kul! Inte setts sen min student så det var som sagt var riktigt kul!
På kvällen var det kräftskiva, mycket lyckat och roligt. Massvis med kräftor,sång, skratt osv.
Kvällen avslutades på arena, det var trevligt. Förrutom en sak som kunde kvittat, men skit samma.. livet rullar vidare och jag med det, men snälla. väx upp nångång!

I går var vi hos mamma på dagen o fick mat :) Efter det var det förfest hos jens, sedan utgång igen.
Åkte in till Arena, men så ringde jag bror o gick o mötte han o hans kompisar i stället på ankan, där vare för dött så vi gick till nöjes. Helt okej, träffade kusin osv. :)

Idag är det söndag och jag har inte gjort ett dugg, men bara älsklingen kommer hem så ska vi åka o bada + spela freesbeegolf. :)

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0