Höst jacka

Ja, skrev ju i torsdags att det va äkta shopping väder, och det var det tydligen. även om jag inte hade ett öre kom ja hem från stan med en ny höst jacka :) Kul, har faktids inte hittat en någorlunda snygg höst/vår jacka på flera år nu. Annars var det vädligt trevligt att träffa Lovisa. Sen träffade vi Malin av en slump också, då blev det shopping inför hennes flytt.

Annars var det fredag i går, var hos mormor o fick mat. En sväng förbi mamma, sen fixade jag alla tack kort, nu ska jag bara skicka iväg dem. :) Rännde även runt med min kusin o köpte present till min moster som fyllde år i går. Grattis!
Annars var det i går jobb mellan 18-03, skoj, men väldigt drygt. Allt skulle vara så perfekt, men så går det en o samma propp 3 ggr, haha! Bra.

Idag är det lördag och jag ska strax endra med Dreas till hans farmor som fyller år, eller ut till bergvik för att köpa "hej då" present till malin. Kommit på en enormt bra grej som jag bara måste ha till henne :) hihi.
Senare i kväll är det dags för jobb igen mellan 21-03.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0