Höstjacka

Åh, jag är så smart. Min höstjacka jag köpte förra veckan, var jag idag in till stan och bytte. Den kändes inte rätt i storleken så ajg bytte till en annan :) På köpet sparade jag 130 :- och får en ajg gillar mer! Så jag är inte så dum ändå.
Sen blev det ett linne till, svart denna gången, man kan ju faktids aldrig få för mycket linnen!
Blev även ett svart skärp, jobbig som jag är så hade de inga kvar, mer än det på skyltdockan så det fick de snällt plocka ned åt mig :) hihi. Så är det om man vill sälja nått till Johanna!
Ett anteckningsblock, litet med Elvis på, från lagerhause blev det också. Bra att ha i väskan grej.
Är nog mest nöjd med läppbalsamet jag köpte på Åhlens, doftar ljuvligt och läpparna blir hur mjuka som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0