Kläder

Ja, har nyss sutit och gjort en helt okej betsällning av kläder från hm.com. Men precis i samma ögonblick som jag skulle skicka iväg den så ångrar jag mig. Hallå!? jag, johanna ångrar mig över att köpa kläder? Nånting måste vara fel.
Nej då, men måste verkligen tänka över vad som är viktigast just nu, spara tills jag får ett jobb, köpa möbler o ev thailand, eller handla en massa kläder?
Kom även på en annan sak, att om v nu får jobb i norge vilket ajg börjar hoppas på, så kan amn shoppa där :D Okej, kläderna blir dyrare, men risken att folk i karlstad har dem är mindre :)
Tänkte även ta en riktigt shopping tur till pappa i sthlm snart så man kan utöka garderoben, men då kommer frågan igen, vad prioriterar jag mest? Får nog bli en vecka till pappa utan shopping, men det är inte helt fel det heller ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0