kräftskiva på fredag


Jao idag har jag, Malin  och Emma  varit runt o fixa detaljerna till kräftskivan hos Malin  på fredag.
Ska bli himlans skoj :) hoppas bara alla som sagt att de kommer, kommer nu.. men det tror jag iofs inte är några problem! Åh, ska bli så kul, massa kräftor,lekar och snapsvisor! hihi



Dock synd att jag inte kan vara med o fira Emma  o Johanna , men det kommer ju fler gånger vi kan gå ut :)Hoppas de får det skoj iaf.!
 
I går var jag hos Sara o kolla på film med Jonna o Emma, mysigt. Sedan va jag o malin o sa "hej då" till sandra som åker till törkey idag. Hoppas du får det himlans skoj o glöm inte min tröja + kort :P
På kvällen sen var jag och älskingen o kollade på fotboll, Sommarro - råtorp. Kan man verkligen kalla annorlund match, men rolig :) haha!
Åkte hem o kollade på film och somnade i soffan kl 11 ungefär. Så rolig är jag o se på film med, såg 10 min. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0