Mycket kräftskive planering/tjat

Ja, det är kanske lite mkt kräftskive planering/tjat just nu. Men jag o malin J har på ca 8h kommit fram till en enda vettig sak, o det är att det ska bli otroligt kul.
Har hittat snapsvisor nu, helt perfekta. SJUKT perfekta uppgifter för var och en.
Så i morgon ska jag o malin J åka hem till malin E tidigare än resten för att göra i ordning allt. haha
Man kan väll typ säga att vi verkligen har gått in för det här med kräftskivan, så nu måtte det väll verkligen bli bra. :D

För övrigt har jag bara varit hos malin J hela dagen typ, efter att jag tagit hand om allt tvätt förstås, o fixat o dolat. Varit ute på rund tur på Hammarö, mkt fint :P haha
Legat o glott på film, planerat mer för i morogn o även lördag. Ätit godis o glass,  babblat o fulat oss som bara vi kan typ. Mycket myyysig har det varit i kväll. Tack Mällo :P

Annars vill jag tillägna ett Grattis till min käre vän Emma Gustafsson som fyller 19år idag, eller blir ju faktids igår 17 Augusti, så grattis till dig babe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0