Regn och tråk, så lyser det upp..

Ja, nu är hösten på ingång, tråkigt, för det bara regnar dagarna i ända här. Dock kommer mina söta arbetskamrater lysa upp tillvaron i kväll då det är dags för en ny skvalle kväll. Koriander är det som får äran att serva oss denna gången. Ska bli kul för nästan alla ska med :)

Börjar bli lagomt trött på mig själv också att jag inte tar tag i mitt liv och ordnar ett riktigt jobb! Nånting måste det ju finnas, ringa norge i morgon? Varför är jag så feg, det är ju bara att ringa.
Fick ett ryckt i förrgår att jag ev. ska läsa en kurs på folkhögskolan "Form och design, inredning". Vore otroligt kul, men det känns ganska onödigt. inget jag vill hålla på med. Men vi får se vad framtiden utger.

Mina planer på thailand börjar sakta men säkert att avta :/ Har ju precis insett att jag verkligen vantrivs med möblerna vi har. Så funderar  på att strunta i Thailand för i år och köpa möbler för pengarna. Utomlands kommer jag ju ändå eftersom vi skulle åka, dock blir det i Europa då, men vad gör det? Huvudsaken är att jag får komma i väg med älsklingen, bara vi två!!
Jag tycker det låter som ett vettigt beslut än att åka till Thailand i år, och vänta med möbler tills nästa.
Gud, vad jag har blivit förnuftig denna sommaren, helt sjukt!
men inget betsämmt än, vi får se hur det blir, måste ju kolla vad älsklingen vill.

Möblerna kommer i sånna fall gå på över 25 000 :-, så lite prioritering får det ju bli faktids.
Åh, jag vill.. är jätte förtjust i det jag sett! :) Men å andra sidan, vem är inte dö kär i Thailand?
jag måste övertala mig själv möblerna.. eller? Ah, Johanna möbler,möbler,möbler.. thailand.. mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0