Shopping

Var idag ut till Bergvik med Mamma, och som vanligt då blir dte shopping. Var en väska jag skulle ha, men kom därifrån utan. Fanns ingen röd som jag ska ha. Åh, det är så fint med röda väskor.. kommer lysa upp fint i höstrusket!
Däremot kom jag därifrån med 2 tröjor, 3 linnen, 1 par leggins, 3 behåar, 1 ballongkjol (som mormor dock måste fixa dragkedjan på!), ett jättefitn fest linne med siden band i midjan + ett rött midjeskärp.
Är helt nöjd ändå, fast väskan ska jag ha, bara jag hittar den, hihi!

Dock kom jag på en annan sak, har ingenting att ha på mig på begravningen på fredag :/
Vill iofs. inte gå och köpa nya kläder för det, känns lite dumt, så får väll leta fram nått sen. Usch jag vill inte! Men den här gången ska pappa och storebror med, känns skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0