söndag

Ja, äntligen är det söndag och älsklingen kommer förhoppningsvis hem. Annars blir jag ledsen! Det betyder annars att JAG måste städa hela lägenheten själv, för att de kommer o kollar elementen i morgon. Dumma älskling. Plus att jag till morgonen ska till tandläkaren 9.20. kul, när jag tänkte ta en rejäl härlig sovmorgon.

Jaha ja, då var det ännu en helg förbi :) Fredagen var jäkligt kul faktids, det trodde jag aldrig. Men klart vad ofta har man tråkigt med Malin då ? haha, dock var Bratt en Banger ;) hihi
Och i går var det jobb, det var riktigt tråkigt, men pengarna behövs verkligen !

Nästa helg ska vi försöka styra upp kräftskiva, åh vad gott/kul !! kom massvis med människor i går o talade om att de ätit kräftor :/ Men vi får se vad som händer, det är ju "kungsgatefestivalen" också, sne är jag ju ledig hela helgen :)

Nej nu ska jag kila o städa, laga mat o ringa sara så vi kan gå ut o gå :)
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0