Städ dag m.m

Ja, idag har jag och älsklingen varit duktiga.
Vi har handlat, fixat bilen, städat nästan hela lägenheten osv. :)
så nu är det bara element-gubbarna kommer!

Har även varit duktig och vaknat i tid, varit hos tandläkaren, kyrkogården o så.
Inte illa!
Kan nog bero på att ajg inte jobbar nått, börjar bli galen o klättrar snart på väggarna om jag inte kommerpå nånting att göra om dagarna.
Jobb sökandet får nog starta på allvar snart!!
Norge övervägs fortfarande, men vi får se hur det blir!

Resan jag ska få av älsklingen kan ev gå till thailand i vinter, beror lite på min ekonomi,jobb osv.
Men det vore inge fel iaf. :D

På onsdag kommer förövrigt Malin E hem från norge, det är verkligen på tiden. så på fredag blir det kräftskiva som planerat! ska bli mkt trevligt.

Men nu är det faktids dags för en dusch sen sova. Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0