Thailand

Åh, dumma Anna, hon sitter på msn o trissar upp mgi om Thailand. Nu ska min tjat process på älsklingen börja så vi bokar nångång. Bara vi bokat blir det SÅ mkt enklare att spara pengar helt plötsligt.
Åh, jag vill jag vill jag vill. vore så mysigt att bara komma bort. Dock beror ju allt på jobb o så också men :/

På tal om jobb förresten, så ska jag nog ringa samma tant som malin o sandra snackat med, men först vill jag veta så de får jobb. Tänker inte söka innan eftersom det är "deras" kan man säga :P
Men även hos therese o zandra ska ja söka, kom ju även på just nu att om vi söker snart o får kan vi ju dela en lägenhet på 4. Shit vad jag är smart.

Nej nu kommer min kamera som ett bre på posten (med johnny) :P måste dola för i kväll. KRÄFTSKIVA !!!

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0