Veckan som gått ..

Ja det va en vecka sedan jag skrev sista bloggen ungefär, tänkte därför uppdatera lite, så här har veckan som gått sett ut..

Var ju tills förra fredagen katt- och husvakt, mysigt :)
Sedan var det helg och det blev ut och fira jenny i fredags, trevligt mys med tjejerna sedan hamnen. Dock var jag dum o tappade bort min plånbok så jag fick anik, hittade den sedan äntligen efter en massa turer. tack mamma för det! :)
Lördagen blev det till niklas för att förfesta med gamla klassen, eller vissa iaf. sedan skulle vi till hamnen, men fick info att det var total kaos och hela karlstad va där, så det skippade vi. gick till arena för det omtaade skumpartyt nr 2, minst lika kul som nr 1 :D hihi. kvällen avslutades gött med ett lååångt dopp i älven, för sedan en 30 min prommenad sjöblöt hemåt :)

Måndag,tis och onsdag var det bara sova och jobb ungefär. Det var ju Morrissey som spelade Mån,tis. Det var bra, mkt folk o så :) dock inte min musik för 5 öre. roligt vare det dock när man fick veta att han hade 32 a4-sidor med kvar. Vissa helt sjuka. Roliga vissa artister.

Torsdagen, alltså i går , var jag och älsklingen med sälkten till liseberg. Jag fick vackert efter 2,5 h sömn sätta mgi i bilen o köra till götet, underbart :P När vi kom in i göteborg så började det självklart ösregna, med det kvittade oss, dessto mindre kö. Längsta  kön var 15 minuter, härligt. Det avtog ju som tur va lite under dagen :)
Så nu har man provat den berömda karusellen "kanonen". Helt okey.. rolig i början sedan får man bara huvudvärk och det är över på 30 sek.
Annars åkte vi väll i princip allt och lite till, kul att bergsbanan va igång igen. :)
När vi begavs oss hemåt i går var vi riktigt nöjda o glada, somnade som en stock när jag kom hem ungefär. sovit små oroligt dokc, eftersom älsklingen inte är hemma, han stannade i gbg hos erik till på sön. :( tråkigt!! men tiden går fort när man har roligt, och det ska jag ha denna helgen också !

Idag är det fredag, hade betsämt mig för att vara hemma o ta dte lugnt, ända tills malin i ons betsämde att jag tydligen skulle med ut :) men vad ska jag göra hemma när älsklingen ändå inte är hemma?
Så nu ska jag snart åka bort till christopher o börja förfesta :)
Imorgon blir det jobb, gött. Hoppas bara det blir lite mer o göra än i ons. haha

Ja, så har min vecka sett ut. hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0