2007 - resornas år?

Jag och Andreas hade tänkt, bara jag fått ihop pengar, åka till Thailand om 1 år ungefär. Men de planerna blev mycket snabbt förstörda.. Har räknat ut att jag inte kommer få ihop till alla resor som ska göras 2007 om vi vill till Thailand också. Och Thailand finns ju kvar. resterande (läs julklapparna) känns viktigare.

Eftersom min bror nu har bestämt sig för alla julklapparna. Det blir resor till dem.
Pappa tar vi med till Madrid, och mamma o mormor åker vi till London med :D Detta är vad vi planerat i alla fall, sne ska vi ju få ledigt allihop samtidigt också. Vi får ta en resa i vår/sommar och en i höst.
Ska bli väldigt kul bara det blir bra, men ger vi dem det i julklapp måste vi ju åka!

Ska bli extra roligt att åka med Pappa o bror, vi har liksom aldrig gjort nått sånt själva, sne Madrid, där har jag aldrig varit.
Självklart jättekul att åka med mamma, mormor o bror också. Vad finns det att klaga på i London? Va ju en herrans massa år sedan jag var där. :)

Men först av allt är det Gran Canaria som står på tur. Nästan helt klart att vi åker dit nu också, för vi blir 4 o då får vi ju behålla hotellet. Wiiee! Alexandra skulle få veta nu vid årsskiftet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0