Dåliga Filmer

Självklart beställde jag dåliga filmer. Typiskt mig, jag väljer alltid fel.
Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö, Dag och Natt & Mara full of Grace.
De två förstnämnda tyckte jag inte alls var bra.. somnade efter 30 min när jag såg Kim Novak och Dag och Natt hade jag tydligen redan sett.
Maria full of Grace var väll visserligen bra, men absolut inte som jag förväntat mig att den skulle vara.. tyvärr. Är riktigt besviken på mina film val.
Så nu hoppas jag bara på att jag snart ska få Den vita massajen, läst boken och den var mycket bra. Så det märks ju om filmen är det samma eller ej :) Hoppas på att få den i veckan.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, jag har tur. jag väljer oftast bra filmer.

2006-12-15 @ 01:12:55
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0