Den lilla svarta

Ja, mitt letande efter Den lilla svarta har satt igång på allvar. Blev riktigt sugen att införskaffa en nu. Typiskt mig när jag betsämmt mig för något vill jag ha det på en gång! Funkar ju inte riktigt så. Speciellt inte nu, för jag måste hitta en jag verklgen verkligen tycker om. Har faktids hittat några stycken, ska på stan i morogn och kika :) Vill verkligen försöka hitta en så fort som möjligt. Den 28:e måste jag ju ha en så :P
Och tänkte jag ev. kanske kan ha den på julafton också. Det märks, har ju iofs. redan skaffat kläder tills dess :)

Aja uppdaterar i morogn om ajg fick tag i nån eller inte.
Nu ska jag se på Prison Break och vänta på att min älskling kommer hem. Fick gå tidigare från jobbet och självklart bara för det så är älsklingen ute :P Typiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0