Färdig jobbat + besök osv

Äntligen har jag jobbat färdigt innan jul. oj, jobbigt med två dagar denna veckan. hehe, nej men skönt o känna att det är jul nu.
Min första lediga helg på jag vet inte hur länge, och absolut min första lediga helg som jag bara ska ta det lugnt. Härligt!

Idag kommer min käre storebror hit :) Herregud, vi har inte setts sen gammelmorfars begravning, coh det var i september. Det är alldeles för lång tid. Ska bli kul. Han är ju här ända tills efter nyår antagligen, och när han åker hem följer jag nog ev. med till Pappa, beroende på vad mkt jobb jag har o pappa då förstås.
Det är ju iofs. nästan ett måste, inte varit i sthlm sen i april. Och inte sett  farmor sen min student Skamligt av mig :P

Nej nu ska jag väcka älsklingen snart, tvättstugan om 1 h. KUL, längtar så tills jag får min egen tvättmaskin, i juklapp förstås ;)

Hej svejs och God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0