Fredag

Herregud, ville inte veta att jag levde i går när jag vaknade. Mådde lagomt bra och hade bara mig själv att skylla. Låg i sängen fram till 15.00, tog en snabb dusch, lagade mat och åkte sedan iväg till jobbet. Har nog aldirg skrattat så mkt som när jag mötte ida och fia. ojoj, de mådde också som de förtjänade.
Jobba kändes lagomt lockande tyckte vi nog alla tre ! :P

Fick självklart jobba över 1,5 h. Då var jag så trött så att jag o fia överlevde våran lilla bil utflykt är ett rent under för mig. Ska aldirg mer köra bil bakfull och trött, det är ett som är säkert. Men vi hade kul i alla fall. Fia är ett spöke har jag konstaterat, allt med henne är lite små läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0