I brist på annat - Lista

ja, eftersom jag inte är ett dugg trött eller har nått vettigt för mig, så tänkte jag fylla i en sån här super rolig (läs tråkig) lista. Vet inte varför jag gör det, är inte ett dugg road av dem, men det fördriver min tid lite :P
Denn är snodd av Fashion Victim!

Ditt namn: Johanna Erica Dali
Längd: 172,5 för 3 år sen.. hoppas inte mer!
Spelar du något instrument: Räknas "blinka lilla sjtärna" på piano.. nee .. är tondöv!
Vem är snyggast: Efter mig? Andreas
Vem vet mest om dig: Min mamma!
Vad vill du ha just nu: Absolut ingenting.. eller julafton kanske?
Vilka sjukdomar har du: Inga!
Fobier: Ormar, fötter.. i bland höga höjder

Känner du en snygg kille: jaha då
Har du körkort: Självklart
Åsikt om jultomten: Han är snäll
Vill du gifta dig: Jo absolut, har ju min drömprins nu!
Tycker du att du är attraktiv: Självklart!
Din hårfärg och frisyr: mörkbrunt och just nu uppsatt i slarvig toffs
Skolväska just nu: Går inte i skolan

Har du glasögon: Geek som man är .. yes o jag gillar dem!
Hur ser din plånbok ut: Som ingen annans
Favorittv-program: Ugly Betty, Top model, OC, Oprah, dokumentärer m.m
När ska du festa nästa gång: 28 dec på kroggalan :D
Vad köpte du senast: Present till Ida
Hur mycket pengar har du: Mindre än behövligt
Hur svarar du i telefonen hemma: Aah, det är Johanna ..
Senast kramat: Andreas
Vem sov du hos senast: Annicka & Peter 
Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Melerade brun/gröna

Kroppsform:
Min egen ;)
Kall favoritdricka: Vatten, Trocadero O'boy
Varm favoritdricka: O'boy
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
Säger ofta: ?
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: Lunchade med Emma i tors.
Senast sedda film: Sandor /slash/ Ida

Hur känner du dig nu: Pigg
Kan du laga mat: Absolut, men vill inte
Vad pluggar du: Absolut ingenting längre!
Vad tycker du om fötter: Äckliga!!!!
Är du smart: Självklart
Snarkar du: Nej
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan
Har du homofobi: Absolut inte!
När och varför grät du senast: Onsdags..

Woho, lite tidsfördiev blev det.. nu ska jag krypa ned bredvid älsklingen.
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0