Julafton - God Jul

Har vaknat 4 ggr sen kl var 06.30 i morse. Varje gång har jag varit lika jobbig och väckt älsklingen och frågat om tomten varit här. Jag har nog inte varit så snäll som jag trodde, för han verkar ha glömt min strumpa :/ Eller kanske är som förra året, han åkte hem till mamma med morgon klappen, så måste det vara.

Nu ska jag göra mig i ordning, käka lite god frukost, duscha o så. Sen bär det av till Kusinerna med hela släkten vid 1 tiden. Vi måste ju hinna käka innan Kalle :)
Är där hela dagen, ska lbi kul att mina "små" kusiner ska vara me di år, så vi verkligen blir alla.

Vid 19-20 tiden går jag väll upp till Annicka och Peter (som bor 50m bort), Älsklingen är ju där och firar. Kanske tidigare, beror på vad fort det går med klappar o så för oss, och om jag hinner tröttna på säkten. hehe, nej då!

Åh, längtar så tills jag får min klapp av Andreas, är nyfiken, men nu är det inte många itmmar kvar :)

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0