"Kändis träff" på jobbet :D

Ja idag var det inte bara Patrik Isaksson & Idol Sebastian m. co som var på jobbet. Utan även Anna Book. Herrgud vilken härlig människa hon verkar vara. Hon skrattade konstant och var hur trevlig som helst :) Henne skulle jag inte tacka nej till att umågs en hel dag med.

en sak som är otroligt roligt att se är hur korta alla kändisar är i verkligheten. på teve ser de inte så korta ut som de egentligen är. Visst Anna vet väll alla är kort, men Patrik är inte så farligt lång han heller. Han är lätt kortare än mig, eller nånstans där omkring. Visseligen är väll inte jag så där kort, 172 cm är väll inte direkt kort men ändå. 172 cm  på en kille är ju inte så långt.

Aja skit samma, men det var trevligt att få växla några ord med Anna Book. Så får du chansen nångång så vill jag baa säga Ta den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0