Kroggala 28 December

Den 28 december är det i Karlstad  den Årliga Kroggalan. Där årets kock, året lunch restaurang, året bartender, årets dj osv. utses :)
Så nu har Nöjesfabriken kommit på att vi (all personal) ska ha en egen liten kroggala samma dag. För att utse en massa olika kategorier och sedan gå vidare till Arena där den "riktiga" kroggala hålls.

Nu går man i tankarna om man ska följa med eller inte, för vad jag vet nu är jag ledig den kvällen i alla fall. Vore ju väldans roligt att följa med. 3-rätters middag, fri bar o så. Det är ju inte att klaga på.
Sen är det lite extra kul eftersom det är Gala, så måste alla killar ha Kostym,frack eller smoking.. och alla tjejer måste ha Festblåsan,lilla svarta, eller lång klänning :)

Mitt problem börjar redan där.. johanna måste ut o köpa "den lilla svarta", som ajg visseligen vill ha.. men när ska jag använda den sen? Nya skor är ev. också nånting som måste införskaffas till detta.
Men som sagt.. det hela beror lite på vilka andra som ska med eller inte. Så vi får se hur det hela bli i slutändan.
Kul av Nöjesfabriken att ordna nått sånt här.. det är väll i stället för julavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0