Lördag - trängsel o hysteriska människor

Var idag när vi vaknade till liv ut till Bergvik med Billy och Bente. Handlade lite mat och sjävklart Bolaget. Aldrig mer att jag åker ut så här sent, man fick nästan slå sig fram inne på Bolaget för folk skulle komma åt det de ville ha.
Själv gillar jag när dte är lugnt och harmoniskt, så sista gången! Köa är inte heller nått jag gillar direkt, men det gick väll rätt okej ändå faktids.

Annars sov jag en stund på dagen, och var till mormor på kvällen. Måste ju passa på att träffa bror så mkt som möjligt när han är här, även om han försöker plugga till sin tenta.
Fick i alla fall god mat och en massa prat.

Försökte senare kolla på sällskapsresan med älsklingen, social som jag är såg ajg 5 minuter och sov sedan. Men hey, vad gör det.. det är ju filmen vi skulle se på, inte mig. Så nu är jag självklart pigg som en mört, måste sova nu ändå.. ska upp tidigt o dola inför morgon dagen.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skolan startades 1986 och nu har den alltså lämnat tonårstiden bakom sig. Personal som arbetat i skolan under perioden bjöds in till festen. De fick återuppleva den varma gemenskapen under skolans tak. För eleverna uppmärksammas jubileumet med utställning på temat 1986, samt en festmåltid.

2006-12-31 @ 03:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0