Lördag

Skulle egntligen varit med Dreas och kollat på fotbollen i morse, men var så otroligt trött, och så söt som han var så väckte han mgi inte. Hade inte direkt lust att gå upp kl 08.00 när jag var hemma 03.30 i natt. Var skönt att sova ut, och behövligt.. börjar ju jobba 16.30 i kväll, o lär väll inte komma hem före 04.00 i natt heller. Men skönt att jobba o tjäna penninger :P

Nu ska vi ta en sväng till Bergvik, jag vill kolla om sista julklappen till Annicka o Peter kommit in + grejer till mig själv :) Tänkte även ev. kika om erbjudandet från H&M's gift of the day är nått att ha. En mjukisdress är ju faktids aldrig fel, beror på om den finns i svart, och är skön ens.

Nej nu får jag kila om vi ska hinna allt. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0