Otur

Bilen gick inte igenom, hade jag trott något annat liksom? :/ måste fixa en sista grej eftersom han som gjorde det bytte fel. Tack för det! Åh, så skratt retande. jaja, hoppas han hinner idag, annars får älsklingen gör det så det blir rätt!

Promenad i 1½ h i morse var riktigt skönt, tråkigt att det regnade men det gjorde ju inte så mycket ändå. dessvärre hann jag gå 10 min sen la batteriet i Mp3:n av, då blev jag lagomt glad.

Nej med min tur idag känns det som att ajg vill göra minsta möjliga, städa klart det absolut sista. Putsa fönstrena skulle jag kunna göra idag också, bara dte har slutat regna.

perfekt dag att inviga den nya mjukisdressen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0