Resumé av kroggalan 2006

ÅH, vad arg jag blir. Nyss suttit och skrivit en lång resumé av Kroggalan 2006 som hölls i torsdags, och vad händer när jag är klar och ska publicera? Jo, självklart.. allt försvinner gör jag kommer åt fel knapp.

Dagen började i alla fall bra med att jag var tvungen att slänga mgi i väg till mitt andra jobb o jobba mellan 10.45 - 16.00. Kul, när jag hade planerat att ha hela dagen på mig att göra mig i ordning.
Det blev tyvärr i stället till en massa stress och inte kul alls när jag kom hem och skulle vara hos Mirja efter 1h. Väl hos Mirja var det fotografering och en för drink.
Tog oss snabbt vidare ned till Nöjesfabriken, självklart, där vi fick julklapp av chefen som tack för det gångna året. Tackar!
Dags för mat, 3-rätters. Mycket gott! Den fria baren var ju inte heller att klaga på.

Mellan varmrätten och desserten var det nominerings dags. Det var totalt 10 nomineringar, varav jag lyckades få en.
Årets Tabbe, Var dte jag blev utsedd till. Tack för det, men det stämmer ju visserligen. Fanns många roliga nomineringar. Självklart var alla snälla borttagna. Vad kan man förvänta sig av fabriken? haha
Fick i alla fall gå upp på scen, och skämmas o krama Pölsa.

Vidare på arena var dte mera drinkar och en massa mingel. Riktigt skoj. 2 nomineringar tog Nöjesfabriken åt sig där. Årets bästa kock och Årets Nattklubb. Det tyckte vi självklart var riktigt kul.
Roligt att se skillnaden på personal, vi var hela 92 st från Nöjes, medans vissa ställen kanske bara hade med 2 st. (okej, jag vet, vi är störst också!)


44359-42

När det stängde, var det efterfest hos Fia som gällde, men när kl slog 06.00 i fredags morse, var det dags för johanna att ta sig hemåt. Vi skulle ju trots allt upp o börja jobba kl 16.00, både Jag, Fia och Ida.

Jag sov lagomt gott när jag kom hem i alla fall.

Ett stort tack till Nöjesfabriken för kroggalan och absolut för året som gått! Ett extra tack till de som anordnade själva torsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0