Slut sovit

ja, vaknade för 15 min sen, och kan inte somna om. Tänkte att det är väll lika bra att gå upp då. Är så glad att dygnet är rättvänt igen, efter flera månaders "orätthet" :P Gillar inte att sova bort hela dagen, enbart om jag jobbat då förstås.

Tänkte passa på att vara nostalgisk idag också, o se julkalendern. Bara sett första avsnittet och det verkade lite sisådär, men det är det ju varje år. Bättre när jga var liten.

Väntar även på att klockan ska bli runt 9.30 så jag får gå ut o gå, svärmor ska med, därför ingen riktigt tidig promenad idag, antar att hon vill sova ut. Håller tummarna för att det inte hinner börja regna tills dess, ser att dt gjort det hela natten.

Frukost vill jag ha ockå, men så känslig som jag är så får jag inte i mig nått så här tidigt på morgonen. Nej usch, det där med frukost är jobbigt, men viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0