Special inbjudan av Patrik Isaksson & Idol Sebastian :D

Idag på jobbet kom Patrik Isaksson och Idol Sebastian in för att ta en bowling match :)
Jag blev helt paff, såg att det var dem men reagerade aldrig riktigt förrens efteråt.
Smart som jag är frågar jag när de skulle gå, vad det var som lockade dem till Karlstad, haha smart av mig där. hade verkligen inte en tanke på att de var med i Julshowen BMB. Lagomt bort gjord! :P

Men i alla fall, då frågade faktids Patrik om vi var intresserade av att se deras julshow, och absolut. Så han skulle skriva upp oss på gästlistan.
Litte coolt, haha. Vi var i alla fall glad och extas ett tag.. hihi.

Tyvärr vet jag inte om jag kan gå, måste jobba då och berhöver varenda liten krona inför resan. Men som sgat vi får se., det är ju inte förrens nästa helg ändå så.
Hoppas för Annas skull att det går bra i morogn. haha!

Det var en trevlig kväll på jobbet i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Tror nog inte du gråter om du missar det, för jag har sett senbastian live och han fick tigga om applåder av publiken. Han var riktigt dålig.

2006-12-08 @ 01:47:00
URL: http://www.sgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0