Stads rännande + elaka bussar

Idag har jag o sara sprungit på stan o letat klappar + födelsedagspresent till ida.
Hittade presenter till ida som förhoppningsvis blir perfekta :) Vet inte när hon ska hinna få dem bara, men får väll ta en dag framöver. :)
Klappar blev det dock mindre av, inte en enda faktids. Så nu ger jag upp tills på fredag när min bror kommer hit, så får vi som vanlit leta upp allt i sista stund. Det brukar ju sluta bra så!



Smarat som vi var tog vi bussen till stan, för jag orkade aldrig gå upp o byta däck på bilen, tog mig en lååång sovmorgon i stället! Men fy vad vi fick skylla oss själva för dte när vi skulle hem. Bussarna hade då fått order av trafikledningen att det var blixthalka på vägarna och fick därför inte köra. BRA! Så vi fick kliva på bussen och vänta på att få åka, men när busschauffören säger att de tror det kan ta allt mellan 5 min o 5 h, säge rjga till sara att vi ger upp o går hem. UH, fy satan vad kallt, men skönt det vra. Halt som bara dne men hem kom v.. i alla fall jag ;P

Älsklingen kom nyss hem o berättade att bussarna precis hade börjat gå igen. hmm ? tur vi inte var kvar då.. då hade vi fått väntat i 2,5h :P nää.. usch o fy för kollektivtrafik säger jag!



Nu ska jag vira in mig i en filt o kolla på Sandor slash Ida, som damp ner i min brevlåda i morse :) Hoppas den är bra.
Att göra en pudel var i alla fall helt OK!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0