Torsdag

Vaknade tidigt idag av att älsklingen skulle i väg till jobbet.
Känns ganska skönt, för jag somnade redan vid 22.30 i går kväll. Det om något var riktigt gött.

Ska käka lite frukost nu, sen blir det lång promenad med Annicka. Får väll vänta i alla fall en timme så jag vet att hon är vaken, vill inte ringa o väcka henne när hon är ledig.
Får se vad det blir resterande av dagen sen, blir säkert kvar där en stund.

Måste i alla fall hem o sova i eftermiddag, börjar ju jobba 20.30 i kväll o slutar inte förrens 05.30 till morgonen! Usch inte alls sugen på att jobba, men sista innan jul nu :) Ska bli skönt o ha Jul sen.



Nu har jag gjort nytta idag. Blev först en promenad med Sara, som inte var inplanerad. Men var så uttråkad i morse när hon frågade så.
Sen blev det en riktigt lång promenad med Annicka. Gött som bara den, men kallt! Sen blev det lite skvaller läsande, otroligt kul o se vad alla kändisar som ska göra bort sig hela tiden, men vad ska vi annars roa oss med? :P
Fick slänga mig i väg o köpa mjölk, hade en deal där, så lagade Annicka mat. Mums!

Nu ska jag ta mig en snabbis till H&M o kolla om tröjan som var med på Gift of the Day finns kvar. + köpa julkort, känns som att det är mer än på tiden att skriva o skicka dem idag!

Blev ingen vila idag heller, men får väll ta det i morogn i stället. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0