Vi ska till Milano, Vi ska till Milano ..

Det har ajg gått och trallat, för mig själv och älsklingen hela dagen idag. Han är nog lagomt trött på mig nu. Speciellt eftersom det inte ens är helt säkert ännu att det blir nått.
Det är dock ingen semester vi ska dit på.. eller i alla fall inte älsklingen. Han ska ju dit nån månad för att jobba i sånna fall. Kan ni förstå.. Milano och jobba. Det är väldans långt bort i från mig, det gillar jag inte.
Fats jag kommer visserligen inte gnälla den veckan jag får åka dit och hälsa på han.
Nån mer än jag som tänker SHOPPING?

det förvånar mgi inte om han åker i februari som bestämt, (OM de nu får detta uppdraget, vilket som sagt inte är helt säkert ännu!!) och kommer hem i april. Får se hur ekonomin ska gå ihop där, eftersom jag ska utomlands i mars också. Men för kärleken kan jag betala hur mycket som helst.;)
Vet en som vill med och hälsa på och shoppa om det blir så, det är Svärmor :P

Men men vi får se hur det blir.. jag hoppas på sätt och vis, men vill ju absolut ha min älskling på närmare håll än i Milano.
Vid jul nångång borde vi få reda på hur det blir, älsklingen tror ev. att det är ganska säkert.
Återkommer med svaret!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag ska nog åka till Milano och läsa italienska

2006-12-09 @ 18:43:05
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0