Födelsedag 19 Juli 2006

Ja, i går var det då som sagt min efterlängtade födelsedag :)
Dagen började bra med frukost på sängen av älsklingen och en ytterligare förklaring av presenten, som fortfarande är en resa utomlands! Tack älskling!!!
Sedan fortsatte dagen med sol o bad på skutis med BRatt, sne kom resten av gänget.. älsklingen, matte, putte sara osv.! Trevligt!
Vid 16 tiden fick det bli att åka hemåt för att göra sig i ordning o städa det sista innan släkten skulle komma. Vid 18 tiden dök de upp. Med blommor o presenter :)

Min morbror fick jag min studentpresent av nu, snabbast :P Pengar och det var mkt välkommet!
Mina mostrar med familjer fick jag nya blommor, som även dessa ska överleva i 1 år, haha.. de trodde jag hade haft ihjäl de blommorna som jag fick förra året, men icke!
Farmor fick jag skor av.. de Nike jag tidigare visat! Sötisarna!
Mamma o hennes kille fick jag pengar av.
Pappa ska jag önska mig nått jag verkligen behöver av.. men vad ? :P
Sen fick ajg självklart mina efterlängtade Cocktail-glas av mormor :D Vita, ljusblå o mörkare blå ! De är verkligen tjusiga + ett "rör-skål" med jordnötter i, som jag också velat ha länge !
Så blev det självklart en massa tårta o kladdkaka + bullar osv. :D MUMS !

Vid 21.30 begavs jag mig sedan ut till Janis på Hammarö för att äta ytterligare en massa kladdkaka !
Fick present av Malin o Bratt, en Liten boll med många av disneys kvinnliga figurer på, som dret ungarna skrivit på också :P hihi. sne fick jag såpbubblor, med en jätterolig blås-sak :D så jäkla stygga är ni :P

Vid 22.30 var jag hemma igen, bara att bege sig bort till stefan o börja häva i sig cider, för därifrån begav vi oss sedan vidare till Nöjes för ytterligare alkoholintag! Mycket trevligt var det där iaf.!

En mycket lyckad födelsedag, finns inget att klaga på !

Tack så mtk för alla presenter & tack till alla som ringde/skickade sms..

Nej nu ska jag sova eller nått, nu när jag är så gammal!
Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0