Garderobsrensning

Ja, som jag skrev i går så var det faktids på tiden att jag rensade mina garderober. Oj, vad mkt "kul" man hittade. Som kläder i från när man gick i sexan, det är typ sex år sedan :P Så de åkte rakt ned i svartsäcken!! Usch vill inte se kläderna.
Det värsta är dock att även om jag rensade ur en svart säck (Där även lite av Andreas kläder) som ska skänkas till rädda barnen o 1 ½ papperskassar som kusin ska få, så är det ändå lika mkt kvar i garderoben som innan jag hade rensat! Helt sjukt vad mkt kläder jag egentligen har, ändå står jag där på fredag kväll när det vankas utgång o inte tycker att ajg har något att sätta på mig.
Ska nog gå igenom garderoberna mer noggrant nån dag o se vad som verkligen finns. Vem vet, har jag tur kanske jag hittar med kläder att ge bort :)
Vet iaf. att min kusin kommer bli glad när hon får kläder för flera tusen!
Gud vilken snäll kusin jag är ! hihi

Så lätt är det att förena nytta med nöje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0