Hamnfestivalen

Ja, i morgon börjar Karlstads egna Hamnfestival :)
I morgon ska jag och älsklingen till hans mamma o Peter o grilla, sedan ska vi ned till hamnen efter de, ska bli trevligt!
På söndag ska jag även till hamnen med jobbet på räkfrossa, men först till drotts eller stattshotellets relaxavdelning, ska inte bli helt fel :) Kul att göra nåt med dem nångång! Hoppas bara att många fler kan vara med denna gången än förra!
Lär ju bli nån mer dag där nere. Sandra försöker för fulla muggar dra med mig på tors, men vi får se.
Men det är ju enda stället folk är på den kommande 1,5 veckan. Vilket jag iofs. bara tycker är trevligt, för man är ute !
Jaja, vi får väll se om det lir lika mycket kul påhittigt som förra året. det märks ju !

Nu ska jag iaf. kila till sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0