Norge jobb

Ja usch, jag börjar få lite ångest över hur jag ska göra med norge.. vi är ju nästan säkrade jobb där om vi vill, och det är verkligen en chans att komma i från karlstad. Men är detta vad jag vill göra i höst?
Kan inte nån snäll människa bara komma o ge mig en heltids tjänst i en klädaffär eller något? Åh, det vore perfekt, vill verkligen inte flytta från älsklingen, samtidigt som dte vore otroligt kul o göra nått nytt! :)
Hur ska jag göra ? Mamma och alla andra säger till mig att jag måste ta chansen o åka, även Andreas tycker det. Men jag vill inte bara lämna alla nära och kära bara så där. Okej blir väll visserligen kanske bara 6 månader, eller varannan vecka, men ändå.. norge är inte hemma, och hemma trivs jag BÄST!!
Dock funderat på sthlm, men det är lika illa.. dit får jag aldrig med andreas :/ och då åker jag nog hellre till norge, även om Familjen finns i sthlm och andreas inte ska med till dit i norge jag ska !
Usch, har adlrig haft sån besluts ångest som nu. Jag får väll söka o ge det en chans, det är ju inte värre än att man kan ta sitt pick o pack o åka hem, för "hemma" finns ju alltid kvar :)
Hoppas på att andreas får jobb i norge/england eller sicilien i höst, då känns det inte lika jobbigt!
Jaja, det spörs, ska nog börja söka lite olika till veckan så vi får veta ganska snart hur det blir!

Nu blir det sängen, så man är pigg o fräsch i morgon när det vankas utgång :D
Ska bli skoj faktids att träffa lite folk i från gamla klassen, va ju ett tagsedan nu, även om det är de man sett/lekt med mest under sommaren som ska med :P
Men först på dagen i morgon ska jag fira mammsen som fyller år och kalas för min lilla kusin som blir officiell "fjortis", hihi!

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0