Shopping .. igen!

Ja, idag vare fint väder men hade ingen ork att åka ut o bada. ska ju ändå till sunne i morgon :)
Så det fick bli att åka o kolla Julie o Marcus nya lägenhet + en sväng på stan. Där jag även hann med att införskaffa ytterligare en ny bikini (och NU får det vara nog) + ett linne. Jag som lovat mig själv att inte shoppa något mer nu under sommaren ! HAHA, för på fredag ska jag o köpa 2 par skor.
Har 2 saker jag missbrukar och det är godis och shopping. Men man måste ju leva lite också !

Nej nu ska jag sova för klockan är mkt o jag ska orka leka hela dagen i morgon ! :D
Åh, vad dte ska bli kul. hihi!

Jobbet var förövrigt helt okej idag, tide gick fort och FATTARU va helt ok!

Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0