Sista dagen som 18-åring !

Ja, idag är det min sista dag nångonsin faktids som 18-åring .. kan du tänka dig det? :P
har hänt sjukt mkt bra & dåligt på detta året.. mest bra dock !
Dagen har varit bra på Sunne Vattenpark, det var ju helt okej där :)
Dock mkt mindre än man hade förväntat sig, men skoj!

I morgon fyller jag ju då år, blir skutis o sola bada, sen hem o göra tårta o sånt för släkten kommer på kalas.
ska bli mysit. kvällen blir nog hos Janis med lite grill o så, får se om jag hinner, annars kan det tänkas bli liten utgång faktids ;) hihi
Nej nu ska jag snart sova så det blir födelsedag fortare .. blir väll väckt gör tidigt av älsklingen med frukost på sängen :D Så sötis!

Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0