Stackar mig..

Ja, det är synd om mig.. jag har varit smart o sprcäkt min trumhinna, och det gör ONT !
ska till doktorn i morgon o se så det inte är nått allvarligt. jippie, ödsla tid hos doktorn när jag vill ut o bada, vilket jag inte kommer få .. Men får åka ut o sola iaf. :)

Idag har jag varit o badat lite iaf. :) vaknade ju så sent efterosm jag jobbat i natt, så fick åka ut en sväng bara. men det va trevligt för mamma o mormor osv va där då!
Sen fick det bli att åka till mamma o få grillat o det varinte helt fel!

Nej nu ska jag lägga mig hos älsklingen igen o bli ompysslad o tycka synd om mig själv, vilket det också är ! ;) 
Hitta nemo får det bli, köpt 2 nya tecknade filmer idag så :P

hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0