Tröst shopping

Ja, det fick bli en sväng på stan förrut och tröst shoppa eftersom vi inte kom iväg till Sunne nått. I morse när vi vaknade var vädret tråkigt, så blev dte givetvist bra nu på dagen. dumt, men får åka nästa veckan! Men jag tog ialla fall med mig sara på stan o shoppade ett par jätte snygga skor med döskallar o rosor, sen fick det även bli ett Brun/vitt prickit linne med lite spets och en likadan bolero, jättefint :)
Men nu måste jag seriöst sluta shoppa, börjar bli lite väl fullt i garderoben + att pengarna börjar tryta. Därför ska jag nu gå och göra nått vettigt, som att rensa ur garderoberna på kläder och skor jag ändå aldrig använder, så kankse man kan få plats för allt nytt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0