Ytterligare en helg ..

Japp, då har ytterligare en helg vandrat förbi lika fort som vanligt!
Fredagen tillbringades på skutberget på dagen, sedan blev det Amelia & utgång, trevligt.
Hem var dock segare, stod och väntade på dreas i  1h typ :D wiie. men vad gör man inte för sin älskling :)

Lördagen blev skutberget igen så klart, sedan grill hos sara o senare Jobb. I går var det faktids helt okej att jobba, helt okej med folk så det fanns något att göra lite då o då :)
Avslutades med Baugette från sjöqvistens & en titt på pojkarna när de fyllona badade !

Idag är det söndag o ytterligare en dag har avverkats ute på skutis, ovanligt!
Sen fick det faktids bli hem o vila en stund eftersom fyllehunden till älskling mådde så där bra.
Men nu ska jag till mamma o få mig lite mat & "fira" Ranya om blir 1 år. :) Även fira Amira som herregud gott o fyllt 8 år, tiden går fort verkligen!!

I morgon blir det jobb, mindre kul.. annars ser veckan väldigt lovande ut.
Sunnevattenpark, (som denna gången ska bli av), Födelsedagar varje dag i princip (på onsdag är min egen!), grill hos Dreas familj, utgång osv. låter helt okej för min del!

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0