Gran canaria !

Ja, nu var det längesen man skrev nått.
lite uppdatering vore på tiden men klockan är på tok för mycket för det just nu.

Kan ju passa på att säga att ja i morgon 16.20 åker jag till Gran Canaria, Playa del inglés.
och jag gnäller inte. jag o 4 tjejer ska ned o festa :) gött !
hoppas snön verkligen vräker ned medans vi är borta o sedan försvinner lagomt tills vi kommer hem.

tråkigt nog när ja komme rhem så är inte Älsklingen hemma.
Jobb i Norge i 2 månader. oj, hur ska detta gå? :/
fy va tråkigt det kommer vara hemma utan han. vem ska ja då leka med?
ja nej nu ska jag lägga mig o gosa med Dreas, sista natten på .. hmm .. mja i alla fall 2-3 veckor :/

Hade bra. ses om 1 vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0