Älsklingen kommer hem idag..

Ja, han  slutade ju jobba för 15 min sen. Så om 1-2 h kan jag tänka mig att de beger sig hemåt. Ska bli helt underbart att få ha honom hemma igen. Massa pussar och kramar, det har jag verkligen saknat! Tror han själv tycker det ska bli riktigt skönt att komma hem och vända på dygnet och bara vara ledig ett tag, det är han verkligen värd.

Skulle egentligen varit hem till Annicka o Peter i kväll o käkat mat. Men lite ensamhet med äslklingen känns mäkta aktuellt, speciellt eftersom han kanske ev. åker till gbg i morogn, och om inte så jobbar jag ändå hela helgen :/

Men som sagt han är ju hemma på "heltid" nu för ett tag, så ses det hinner vi ju verkligen! Åh, vad jag har längtat efter den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0