Äntligen helg!

För första gången på länge längtar jag efter helgen :) känns sjukt underbart! Jobbat hela veckan, nätter.. och sovit som sagt fruktansvärt dåligt. Så i vkäll blir det idol, sen sängen direkt. Längtar!
Så nu städar ajg och lite så här hemma för att orka hålla mig vaken tills i kväll. Måste vända rätt dynget.

Nu i helgen är jag hel ledig. Åh, det känns så himla härligt. Första helgen på jag vat inte hur länge.
Så i morgon blir det som sagt var utgång, ska bli skoj.

Tråkig nog kommer inte älsklingen hem denna helgen.. ev. ej nästa heller. Han får se vad mycket de måste jobba :/ Funderar på att ev. åka till han nu i veckan.. men känns mer angeläget att åka till pappa. Får se.. slutar väll som vanligt med att jag är hemma i vanligt ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0