Dagens aktiviteter

Tvätten gick förvånansvärt bra i morse, visst lite segt men gött när allt är torrt och klart nu :)
Så duktig som kan själv är jag!

Sen blev det dusch o iordning göra sig för staden. Tänkte vara duktig och cykla ned till stan, och självklart direkt jag kom utanför dörren började det regna. Men nog cyklade jag ned alltid. Kallt men härligt :P

Träffade Lovis apå torget och gick till Mitt i City och mötte Malin, Bratt o Lottan. Fika på Waynees som vanligt. Mysigt med lite skvaller och uppdateringar!
Sjävlklart mitt i allt när vi gick och strosa omkring gick brandlarmet där inne, så det var bara för oss att pallra oss ut därifrån.
Orkade med stan i 30 min sen gick vi till den nya Italienska restaurangen/fiket och tog en kopp varm choklad och tölade vidare.

Sen var det dags att bege sig hemåt, i ösregn. Det var mycket uppfriskande så nu är jag pigg igen. Bra för annars hade jag troligtvis sovit redaan.

Så har dagen i stort sett ut. Nu ska jag laga mig mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0