Helg och utgång

I fredags åkte ajg hem till mamma och umgicks. Käkade pizza o myste. Somnade dock vid 22.00 nångång. så, så rolig var jag.. igen :P Usch vad trött jag var. Men det var skönt att sova i alla fall. Drygare dock när jag vaknade 02.30 och skulle ut i kylan för att åka hem, men somnade lika skönt hemma direkt sen så :)

I går var det lördag. Var runt till kyrkogårdarna och tände ljus på morfar,farfar, gammelmormor och - morfars gravar. :)
Sen följde jag med mormor, mamma och moster till krykan som ajg ahde lovat. De läste ju upp Morfars namn. Inte för nått annat var vi där!

Blev sedan vidare till sara för att förfesta med tjejerna, trevligt! Blev dock en hel del alkohol i går, så i morse mådde jag som ajg förtjänade. Men det var det värt, det var riktigt kul i går :)
Men det är ju inte så konstigt, var ju ett tagsedan jag var ute!

Så dagen har mest tillbringats i soffan o slöat, varit hso mormor o käkat lite o så.
Nu blir det strax sängen! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0