Julklappar + shopping :)

Varit på stan en sväng idag med Jonna. Blev lite julklapps shopping, lika bra att passa på när jag har pengar.
Så nu är en julklapp till älsklingen klar, och en till Annicka o Peter. Resten jag skulle köpa var ju så klart slut, så får vänta tills slutet av veckan, så då är i alla fall deras julklappar klara.

Sen började bekymmret med mamma o pappas julklappar. Inte den blekaste vad de ska få, lika så med mormors. Farmors däremot måste jag göra klar i veckan så vi hinner få den innan jul.

Känns skönt nu när man kommit igång med alla julklappar någorlunda. Så svårt när inte folk säger vad de vill ha för nått :/

Sen blev det i alla fall lite shopping till mig själv. :)
En brun tunika och ett par svarta leggins, ja ett par till.. de funkar ju utmärkt som "lång-kallingar" också så.

Nu blir det matlagning och tv tittade, måste se allt jag spelade in i går.
Ska bli skönt med en riktig mysig hemma kväll idag, helt själv :D Mumsa till det med chips ska jag göra. åh, vad underbart gott.

Promenad med sara o jonna innan, så skönt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0