Latis dag och Nyttigheter

Har idag varit måttligt lat, men ändå gjort nytta.

Började med att jag vaknade 8.30, härligt av mig. Otroligt nog vaknade jag innan annicka. Gick ned o la mig i soffan och slöade lääänge.
Sen åkte annicka på träning och jag fortsatte vara slöa. Data-nörda mig i 10 min.
La mig i soffan igen, då kom rocco o la sig på magen.. så somnade vi som vanligt.
Vaknade vid 14.30 när annicka kom från träningen. Käkade och tog en lång promenad :) Härligt.
Så lite nyttigheter har det ju varit idag ändå :P

Nu har ajg nyss kommit hem, blir nog lägga sig i soffan igen, förstår inte vad det är med mig längre. Konstant trött. Det är smittsamt, det jag säger! haha

Ja, så har min rogivande torsdag sett ut :) Härligt!

Idag kommer förövrigt Malin hem, skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0