Nu är han hemma :)

Var ute på förmiddagen eller rättare sagt vid lunch, och tog en promenad med Annicka. Puh, varmt ute idag, men skönt.
Sen ringer älsklingen och var hemma inom 1 h, så jag åkte hem och "tog emot" han. Gud vad underbart det var med pussar och kramar. Vill aldrig mer släppa iväg han från mig!

Annars gjorde vi oss i ordning lite, åkte i väg o handla, hyrde nya beck filmen o beställde pizza. Jag somnar självklart efter 5 min, och är nu riktigt trött så ska kila till kojs redan nu.
Älsklingen har redan gått o lagt sig, han har ju varit vaken sen i går kväll så inte så konstigt.

Skönt att han är hemma nu i alla fall, nu mår jag riktigt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0