Onsdag

Kom hem från mamma ganska nyss, åkte dit i går och sov kvar :)
Så nu väntar jag på att jonna ska sluta jobba, så vi kan gå ut o gå. Härligt!
Blir en riktigt lång promenad idag också, eftersom vädret är så härligt som sagt. Vill inte sitta inne när solekn skiner.. då får jag ångest. haha.

Skulle egentligen varit med mamma och mormor till IKEA idag, men kände verkligen inte för det. Får ta med mig älsklingen dit när han kommer hem, nån gång.
För övrigt kommer han hem på lördag-söndag :D äntligen!!

I kväll ska jag hem till Annicka, kolla top model osv. :) och i morgon blir det lång promenad med henne, som vanligt. Trevligt!

nu ska jag ringa sara o förbereda på promenad! puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0