Onsdagens aktiviteter

Sov hos Svärmor tis-ons, så vaknade som vanligt tidigt, närmare bestämt 08.20.
Se rullade dagen bara på i vanligt ordning. Och jag låg i soffan med kissen och sov.

Var till sara en sväng med jonna :) Trevligt!
Senare på eftermiddag tog jag o Annicka en promenad. Det var riktigt skönt.
Sen åkte jag i väg till Lovisa. Riktigt kul var det att träffa Therese :) Även lottan och lovisa då :P
Var hur längesen som helst jag såg Therese. MEn det var skoj i alla fall.

Vid 21.30 kom annicka o hämta mgi igen, åkte med till dem o kolla på Top Model.
Dock fick vi ju självklart INTE se slutet, för den dumma dvd:n hade börjat spela in tidigare. Showview funkar med andra ord inte bra! (dumt, efterosm jag ingenstans hittar vem som åkte ur, så om nån som läser detta vet, så får ni gärna tala om det :D )
Gick o la oss gör tidigt, läste 15 min o kl 23.30 sov jag. Nu börjar jag komma in i min härliga kvällsrytm igen, inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0